Notícies

Totes les notícies

JuntsxCat lamenta que Colau avanci en la pretensió d’implantar el tramvia a la Diagonal sense aclarir el model de gestió, la rendibilitat social i l’impacte sobre TMB

El Portaveu del Grup de Junts per Catalunya, Jordi Martí, critica que el Govern municipal s’entesti a promoure aquest projecte sense conèixer ni la quantitat ni qui es farà càrrec de la inversió, i continuï bloquejant el desplegament de la línia D30 amb busos elèctrics a l’emblemàtica avinguda   

 

El Portaveu del Grup Municipal de Junts per Catalunya a Barcelona, Jordi Martí, ha lamentat avui que l’Alcaldessa Ada Colauavanci en la seva pretensió d’implantar el tramvia a la Diagonal sense aclarir ni el model de gestió, ni la seva rendibilitat social ni l’impacte sobre Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Jordi Martí ha criticat que el Govern municipal s’entesti a promoure aquest projecte sense conèixer ni la quantitat ni qui es farà càrrec de la inversió, i continuï bloquejant el desplegament de la línia D30 amb busos elèctrics a l’emblemàtica avinguda.

 

El Govern municipal ha aprofitat avui per explicar que amb la licitació de les obres del desdoblament del col·lector de la Diagonal, entre els carrers Girona i Passeig de Sant Joan, en realitat es dóna el tret de sortida al projecte de connexió del tramvia per l’emblemàtica avinguda, que confien en enllestir, en el seu tram de Glòries a Verdaguer, a finals del mandat actual.

 

El portaveu del grup de JuntsxCat ha lamentat que “el Govern de l’Ajuntament s’entesti en continuar impulsant aquest projecte del tramvia per la Diagonal sense resoldre cap de les incògnites que el defineixen des que Ada Colau i els Comuns el posessin sobre la taula en la campanya electoral de 2011”. “Colau i el seu Govern diuen que donen el tret de sortida a les obres del tramvia a la Diagonal, però seguim sense saber la quantitat real d’aquesta inversió, qui i com se n’ha de fer càrrec, quin serà el seu model de gestió ja que ara és una concessió a una empresa privada”, ha dit Martí. El regidor de JuntsxCat també ha destacat “que no sabem quina retorn i rendibilitat social tindrà aquest projecte, i com afectarà a l’empresa TMB, que gestiona el metro i el bus públics, i que tots els estudis indiquen que és a qui traurà usuaris el tramvia a la Diagonal”.

 

Pel portaveu del grup de Junts per Catalunya, “també cal que analitzem amb molta cautela l’impacte i les amenaces que sobre la qualitat de l’espai urbà tindrà posar una infraestructura rígida com el tramvia a la Diagonal, així com el més que probable impactes en la mobilitat i augment de congestió, i per tant de la contaminació, a l’Eixample”. Jordi Martí ha tornat a reclamar al Govern Colau que impulsi el desplegament de “la línia D30 amb busos elèctrics per la Diagonal, una opció de consens, que tothom reclama a la ciutat, i que permetria completar i donar màxima rendibilitat i eficiència a la Nova xarxa de Bus de Barcelona”.

Darreres notícies

Junts per Catalunya no veu en l’indult una solució al conflicte polític sinó l’exercici del dret d’autodeterminació i l’amnistia

Albert Batet: “És insòlit que al segle XXI un president pugui der inhabilitat per defensar la democràcia i …

Més informació

Albert Batet: “La causa contra el president Torra és una nova mostra de la decadència de la democràcia espanyola”  

El president del Grup parlamentari denuncia que la justícia espanyola actuï de forma “desproporcionada, abusiva i amb una …

Més informació

Cleries retreu a Govern espanyol que parli de memòria democràtica i diàleg mentre l’Estat practica persecució política

“Volen reparar el passat fosc de la guerra civil i la dictadura franquista, cosa que és imprescindible, però …

Més informació

Segueix-nos